Om uw verblijf in ons hotel en dat van de andere hotelgasten zo prettig mogelijk te maken, vragen wij u aandacht voor de volgende zaken.

  • Het hotel is niet voorzien van een bemande receptie.
  • Het is niet toegestaan om kaarsen/wierook aan te steken in verband met het brandalarm en brandveiligheid.
  • Het gehele hotel is rookvrij. Indien wij constateren dat er toch gerookt wordt op de kamer zijn wij genoodzaakt €150,- reinigingskosten in rekening te brengen.
  • Het is verboden om eigendommen van het hotel mee te nemen. Bij het beschadigen of meenemen van eigendommen van hotel Hardenberg kan men aansprakelijk worden gesteld worden voor reparatie-, schoonmaak- en/of vernieuwingskosten.
  • Het is niet toegestaan om ongeregistreerde hotelgasten op de kamer te laten verblijven.
  • Binnen in de hal en buiten het hotel hangen camera’s, een ieder die zich in ons hotel bevindt stemt toe in het maken van de opnames. Bij calamiteiten en/of incidenten kunnen opnames als ondersteunend materiaal getoond worden aan autoriteiten.
  • Hotel Hardenberg is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor verlies of diefstal van uw bezittingen.
  • Hotel Hardenberg en/of de medewerkers van hotel Hardenberg die werkzaam zijn voor het hotel, kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en/of materiële dan wel immateriële schade, die gasten ondervinden.
  • Het is niet toegestaan om decoratie, zoals bijvoorbeeld confetti en rozenblaadjes, te gebruiken. Extra schoonmaakkosten naar aanleiding hiervan zal voor de rekening van de gast zijn.
  • Het is niet toegestaan om uw fiets op de kamer en in de gang te zetten.
  • Het is verboden om huisdieren mee te nemen in het hotel.
  • Bij verlies van de sleutel zal €150,- kosten in rekening worden gebracht.
  • Hotel Hardenberg behoudt zich aan het recht om een reservering kosteloos te annuleren of te weigeren wanneer daar gegronde redenen voor zijn. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij onvoorziene omstandigheden, zoals een technische storing of overmacht, maar ook bij ongepast gedrag van een gast dat niet in overeenstemming is met de huisregels of de normen van het hotel.
  • De reservering kan door gasten niet geannuleerd worden.
  • Wij vragen u zich te houden aan de, in het algemeen maatschappelijk verkeer geaccepteerde normen en waarden, en vanzelfsprekend aan de wettelijk geldende regels.